Community / Vragen

Witte "wormpjes" in oude aarde.

Goedemorgen allemaal, het zonnetje schijnt heerlijk, dus ben ik de "oude" bak aan het "verschonen". Bij het losmaken van de aarde kom ik allemaal kleine halfronde witte "wormpjes" tegen. Ik weet niet of dat schadelijk is. Zal ik ze eruit vissen of juist laten zitten?