Community / Vragen

Tomatenziekte?

ik ben bang van wel 😥... zijn deze tomaatjes nog te eten? en de andere, nu nog groene... erafhalen en in een zak met banaan doen, of zijn ze te groen. Bijzonder vind ik dat de bovenkant goed lijkt te gaan en en onder niet goed. laatste foto van de pruimtomaat (niet MM), daar is nog niets op te zien, moet die er ook uit?