Community / Vragen

Struik tomaat in bloei binnen

Hallo lieve mede moestuinierders!
Wat moet ik doen? Mijn struiktomaat gaat iets te vlug. Volgens de app moet ik nog twee weken wachten met afharden.
En de blaadjes hangen ineens een beetje.
Help!