Community / Vragen

rottende aardbeitjes?

Hallo iedereen,
Mijn aardbeiplantjes geven veel aardbeien maar ze zien er allemaal niet goed uit. Al van klein aardbeitje krijgen ze plekken en zijn ze er rot uit. Zou er een ziekte op de plantjes zitten of komt het door de gekke zomer met veel regen? Kan ik er nog iets aan doen? Zo jammer want de planten geven echt veel aardbeitjes. 
Dankjewel voor de tips!