Community / Show je MM
Eindelijk een tuin!
En nu begint het écht. na 120 planningen, alle zaden die MM heeft, tóch nog een nieuwe bak met klimrek, en toch nog een platform voor planty's (waar vanmiddag de aardbeien in gaan) vind ik de tuin nu wel echt AF! binnen inmiddels ook flink aan het voorzaaien, veel te veel, ik kan het niet laten. De zon schijnt, de eerste plantjes komen al de grond uit, heerlijk dit!
Gr Lotte