Community / Show je MM

Eindelijk een tuin!

hoi! Hier nog een nieuwtje bij MM. Vorig jaar besloten we een sedumdak  te  maken op de garages, met een paar bakken voor een mini moestuin. de sedum moest al gauw plaatsmaken voor meer en meer moestuinbakken. dus dak verstevigd, heel veel zand gesjouwd, bakken gemaakt, heel veel vaste planten geplaatst, en eind vorig jaar nog een klein proef rondje gedraaid met wat sla en bietjes. Toen leerde ik MM kennen, en vervolgens is alle nieuwe grond alsnog vervangen voor MM-mix 😬. Alleen de bakken zijn niet van MM, daarvoor was het ook iets te veel maatwerk vanwege de lichtkoepels op het dak. 
En nu begint het écht. na 120 planningen, alle zaden die MM heeft,  tóch nog een nieuwe bak met klimrek, en toch nog een platform voor planty's (waar vanmiddag de aardbeien in gaan) vind ik de tuin nu wel echt AF! binnen inmiddels ook flink aan het voorzaaien, veel te veel, ik kan het niet laten. De zon schijnt, de eerste plantjes komen al de grond uit, heerlijk dit! 
Gr Lotte