Community / (Net) niet MM
De eerste rabarber!
De hele winter verwaarloosd, geen water gegeven, niet afgedekt tegen de vorst, sneeuw er over heen en toch...
In het voorjaar begint hij weer vrolijk bladeren en stengels te vormen.
Verbazingwekkend eigenlijk, die wil om te leven!
Elke stengel oogst ik, al is hij nog niet erg lang.
Alles wordt in stukjes gesneden en gaat de vriezer in.
Zo spaar ik vanzelf een aardige hoeveelheid bij elkaar om iets lekkers van te maken.
Dit jaar hoop ik op veel aardbeien erbij, zodat ik lekker aardbei-rabarberjam kan maken.
Mjum!
Every bit counts!