Community / Algemeen
Zeg eens: waarom wilde jij een moestuin?
Vraag ik het Saskia dan zegt ze: om jou en Arjen gezond te laten eten. Vraag je het mij dan zeg ik: omdat mijn moeder dacht dat ik dat leuk zou vinden. (Hé, ik was toen acht 🙂.)Robbin zegt: omdat ik dat moest van Saskia en Jelle toen ik bij de MM kwam. (Zie de foto van begin 2014.)
En jij? Eerlijk zijn hè, en echt maar één zin.
Ben heel benieuwd!