Community / Algemeen

wij zijn nieuw 😁

Wij zijn recent verhuisd naar een nieuwe woonplaats met grotere tuin. Wij, zijn mijn man, ons zoontje van net 11 maanden en ikzelf. 😁 We hebben altijd al graag een moestuin gewild en vinden in de natuur bezig zijn heerlijk. Onze hele tuin is een heel project. Er moet niet alleen een nieuwe schutting maar eigenlijk de hele tuin moet aangepakt worden. We zijn ermee bezig en stap voor stap. Uiteindelijk willen we een grote bak op poten. Voor nu konden we niet wachten met beginnen en hebben we dat gisteren gedaan. Linksachter goudsbloem. Linksvoor spinazie. (Zaadjes vannacht laten weken) rechtsvoor mini kropsla. Zodra het kan volgens de app willen we rechtsachter andijvie. En we hebben nog een MM mini zak waar we balkontomaat willen proberen.

We zijn heel benieuwd of het allemaal gaat lukken met hulp van de app en community!😁 vol goede moed, lang getwijfeld en nu toch maar gedaan.

Uiteindelijk hopen we ook leuke ideeën voor recepten o.i.d. Te vinden zodat niet alleen ons zoontje later kan helpen in de tuin maar ook heerlijk kan smikkelen 😁

Lieve groet van Daphne (30), Thomas (31) en Emiel (11 maand)