Community / Algemeen

Wij doen ook mee

Na al jaren een trouwe volger van de MM nieuwsbrief (en heel eerlijk gezegd een belabberde poging op een balkon) doen we dit jaar voor het eerst echt mee.
Niet alleen hebben we nu een echt grote mensen huis met tuin, er loopt ook een dametje rond van bijna twee die niks liever doet dan "buiten pelen" en "sjakken zoeken" 🐌 WIN WIN dus voor de ultieme start!
We hebben een hele en een halve Hero voor de MM zaden met twee extra mini's omdat ik toch wat klimplekjes tekort kwam in mijn planning. Verder nog een halve Hero voor de aardbeiplantjes die volgende week komen.
De meeste vakken zijn ingezaaid en ik wacht nog braaf met voorzaaien van de zomergroenten. Er is al aardig wat te zien in de vakken.
Ik vind het erg leuk om iedere dag hier even in de community te lezen en ik kijk uit naar de rest van het seizoen!