Community / Algemeen

Wat een joekel! πŸŽ‰

Vandaag de reuzenradijzen geoogst. Deze wilde ik toch even showen, die was echt supergroot! En ze smaakten heerlijk, sappig en licht pittig πŸ˜‹ 🫜 we proefden ze ook echt in de salade, die van de supermarkt proef je echt stukken minder.