Community / Algemeen
Vertel eens: waarom wil jij een moestuin?
Kijk: ik heb al ruim 10 jaar een Makkelijke Moestuin en wil ook echt niet meer zonder. Ik kan je precies vertellen waarom. Maar waar ik altijd super benieuwd naar ben is waarom jij moestuin wil. En al die andere MM-ers.
Dus: wat is jouw belangrijkste reden waarom je met een moestuin begon? (Of begint, dat kan natuurlijk ook 🙂)