Community / Algemeen
Verdien shop-tegoed met je post 🌱🥗 🥬 📷 🥙🥕🥒
Tussen die enorme stroom posts zitten soms echte pareltjes. Een watertandend lekker recept, een supermooie ‘Show je MM’, of gewoon een heel leuk verhaal met prachtige foto’s.
Dan is het best jammer dat die verdwijnen tussen alle andere posts. Daarom zetten we ze graag op de site. Recepten in de Kennisbank en Show je MM’s of andere verhalen op het blog.
Als dank daarvoor - en om jou aan te sporen om dat soort parels te maken - belonen we elke post die we uitkiezen en waarvan we een volledige pagina voor op de site maken met een cadeaubon van 10 euro.
Hoe gaat dat in zijn werk? In het kort komt het er hier op neer: wij gaan voor posts die perfect aansluiten bij wat we met de Makkelijke Moestuin willen uitstralen.
Denk maar even zo: zou jouw post in een boek over de Makkelijke Moestuin passen? Als dat zo is maak je kans dat we ‘m uitkiezen.
Dat betekent dat zo’n post laat zien dat je werkt met de methode van de Makkelijke Moestuin, je onze groentes gebruikt en je kweekt in een MM-bak. In lijn met de site, bakken met een duidelijk raster én de MM-mix. Ja ja, daar zijn we streng in 😉.
Maar je hoeft echt geen grote tuin of dakterras te hebben, een enkele bak of wat mini's is ook prima.
Over de tekst: graag zo volledig mogelijk en fijn om te lezen. Hoe minder wij eraan hoeven te schaven, hoe beter het is 🙂.
Over de foto’s: graag in een hoge kwaliteit, liefst liggend of vierkant en zo natuurlijk mogelijk: zonder tekst of illustraties. Voor recepten lees je de richtlijnen hier.Voor een ‘Show je MM' lees je die hier.
Moet je nu altijd extra nadenken voor je iets post? Tuurlijk niet. De community blijft gewoon zoals ie is hoor.
Het enige verschil is dat wij je voortaan kunnen belonen voor een post die we op de site zetten. Alleen maar leuk toch?
Jelle & team
PS: Het kan dus zijn dat we de ene maand 10 posts uitkiezen en de volgende maand geen één. Aan elke winnende post hangen we het label ‘Gewonnen!’. En nee: we zijn niet om te kopen. 🙂