Community / Algemeen

Snackkomkommer blijft maar “komkommeren” 😳

Gisteren helaas de 4 hoge tomaten
(2 gele en 2 rode)
uit de kas moeten verwijderen ivm meeldauw

Wel tijdens het seizoen heel veel van mogen oogsten
Maar helaas de laatste tomaatjes niet meer

Daar integen blijft de snackkomkommer echter maar “komkommeren”

In de beschrijving staat
“Omdat deze komkommer zo snel groeit, is die ook wat sneller uitgeput: meestal na een maand of drie”

Maar dat hadden ze deze planten die in mei zijn voorgekiemd en gezaaid niet vertelt

Daar vandaag oogst nummer zoveel afgehaald
(zie foto)
En er hangen er nog veel meer aan die nog aan het groeien zijn voor de volgende oogsten

We hebben ze niet geteld, maar er zijn er al heel wat afgekomen, en ze lijken nog niet op te geven

En dat allemaal uit zo’n klein zaadje