Community / Algemeen
Snackkomkommer blijft maar “komkommeren” 😳
(2 gele en 2 rode)
uit de kas moeten verwijderen ivm meeldauw
Wel tijdens het seizoen heel veel van mogen oogsten
Maar helaas de laatste tomaatjes niet meer
Daar integen blijft de snackkomkommer echter maar “komkommeren”
In de beschrijving staat
“Omdat deze komkommer zo snel groeit, is die ook wat sneller uitgeput: meestal na een maand of drie”
Maar dat hadden ze deze planten die in mei zijn voorgekiemd en gezaaid niet vertelt
Daar vandaag oogst nummer zoveel afgehaald
(zie foto)
En er hangen er nog veel meer aan die nog aan het groeien zijn voor de volgende oogsten
We hebben ze niet geteld, maar er zijn er al heel wat afgekomen, en ze lijken nog niet op te geven
En dat allemaal uit zo’n klein zaadje