Community / Algemeen

Opbrengst dit seizoen

Afgelopen seizoen eens minitieus bijgehouden wat we hebben geoogst. Bij de meeste dingen de kilo's aangehouden, bij een aantal anderen zoals sla, de stuks bijgehouden. En waar mogelijk de bio kilo prijs erbij. Ik sta versteld van de opbrengst. Het is een hobby dus het mag geld kosten, maar stiekem levert deze hobby naast plezier ook nog iets op 🤑
Wij hebben 2x16 vaks bakken en op het hoogtepunt 13 mini's staan. De opbrengst had nog hoger kunnen zijn want na half augustus hebben we er eigenlijk niets meer bijgezet en zijn we vanwege drukte met ons bedrijf dit jaar weer klaar met moestuinieren.
Side note; de vleestomaten tellen niet mee met de MM-opbrengst, we hadden 10 planten in de volle grond staan.