Community / Algemeen
Opbrengst dit seizoen
Wij hebben 2x16 vaks bakken en op het hoogtepunt 13 mini's staan. De opbrengst had nog hoger kunnen zijn want na half augustus hebben we er eigenlijk niets meer bijgezet en zijn we vanwege drukte met ons bedrijf dit jaar weer klaar met moestuinieren.
Side note; de vleestomaten tellen niet mee met de MM-opbrengst, we hadden 10 planten in de volle grond staan.