Community / Algemeen
Op naar de zomer ☀️
Zojuist stuurde ik weer een MM-mail. Met o.a. een heel leuk onderwerp: hoe je van een Makkelijke Moestuin een moeilijke maakt.
PS: Krijg je de mails nog niet? Je kunt je hier opgeven. De bijbehorende nieuwsblog vind je hier.