Community / Algemeen

Op naar de zomer ☀️

Lekker hè? Zonnetje, elke dag verse groentes uit de tuin: daar teken ik voor 😀

Zojuist stuurde ik weer een MM-mail. Met o.a. een heel leuk onderwerp: hoe je van een Makkelijke Moestuin een moeilijke maakt.

PS: Krijg je de mails nog niet? Je kunt je hier opgeven.  De bijbehorende nieuwsblog vind je hier.