Community / Algemeen

Oogsten in februari

Moest even wachten tot alles ontdooid was, maar toch weer een bak vol geoogst! De laatste palmkool, wat snijbiet en boerenkool. Voor mij het eerste jaar dat ik jaarrond kon oogsten, heerlijk! Weer veel geleerd en ga dit jaar ook zeker weer een hoop wintergroente in de moestuin zetten😃