Community / Algemeen

Oogst van vandaag

Gisteren terug van vakantie en vandaag weer kunnen oogsten😄

- Bieten voor het avondeten
- Aardappelen 700g uit een mini: nog best tevreden aangezien deze vorstschade had en ook erg aangevreten door slakken
- Nog wat overgebleven uien en knoflook 🧄

En daarnaast de knofloken gevlecht die ik voor de vakantie had geoogst en in het hok had laten drogen.

Wat een fijne dag en we hebben weer heerlijk gesmuld! ☀️ 🌱