Community / Algemeen

Morgen moet ie er aan geloven

De laatste groente van het vorige seizoen.... morgen staat ie op t menu. Ouderwets stamppot met palmkool (nou ja, met en spekjes en olijven en zongedroogde tomaten erin).

In de vorige post liet ik weten dat ik het oogsten soms wel moeilijk vind, zoveel liefde en verwondering in een zaadje gestopt en dan .... weg.

Maar met deze temperaturen kan ik mij verheugen om hem/haar/het op te eten!

Ps. Ik zie ook nog kleine plukjes winterpostelein opkomen, eigenwijs spul. Misschien is dit dan wel de echte laatste groente van 2022 in de bak. De rest van de vakken zijn in rust.