Community / Algemeen
Morgen moet ie er aan geloven
In de vorige post liet ik weten dat ik het oogsten soms wel moeilijk vind, zoveel liefde en verwondering in een zaadje gestopt en dan .... weg.
Maar met deze temperaturen kan ik mij verheugen om hem/haar/het op te eten!
Ps. Ik zie ook nog kleine plukjes winterpostelein opkomen, eigenwijs spul. Misschien is dit dan wel de echte laatste groente van 2022 in de bak. De rest van de vakken zijn in rust.