Community / Algemeen

Minima Moestuintjes

Minima die afhankelijk zijn van de voedselbank krijgen erg weinig gezond en vers eten. het is over het algemeen blikjes en pakjes wat ze krijgen. zelf ben ik nu een paar jaar aan het Makkelijke Moestuinieren en werd hier zo enthousiast van dat ik hiermee ook iets wilde betekenen voor minima. 
ik heb toen een subsidieplan geschreven en ingediend bij mijn gemeente. En dankzij de gulle donaties en hulp van team Makkelijke Moestuin, kan ik per 1 maart 2021 vijftig minimagezinnen binnen mijn gemeente (Waadhoeke, Friesland) voorzien van een compleet startpakket van de Makkelijke Moestuin. 
Nu mag ik van de plaatselijke Rotary Club de hele maand december meedoen met hun goede doelen shop en hier heb ik een mooie moestuin gesimuleerd. Ik hoop deze maand nog meer minima te kunnen werven en heeeeel veel mensen enthousiast te krijgen voor de MM methode. 
Robbin, heel erg bedankt! ik ga vet veel reclame voor jullie maken en iedereen de handige app laten zien. Ik heb er in iedergeval heel veel zin in 🍀🙃