Community / Algemeen

Klaar voor de start

Even was ik bang dat we het ombouwen naar de water reservoirs niet meer zouden redden voor 1 maart, maar gistermiddag onverwacht droog en zacht, dus heerlijk samen in de tuin kunnen werken.
Het plan is ook weer gemaakt, waar ik vorig seizoen veel vakken angstvallig ‘vrij’ hield voor groenten die later in het seizoen pas gezaaid mochten worden, gooi ik nu lekker de meeste vakken vol met vroege groentes, in de wetenschap dat er wel op tijd vakken vrij gaan komen.
En zo niet, dan toch 🤣