Community / Algemeen

Hoe dan...

Vind je in de grote stad precies een MM mini waar dat heerlijke wortelloof in groeit, je je eitjes in achter laat en mij met de zorg voor zo'n 10 nakomelingen opzadelt.

Wilde vandaag wat wortel oogsten voor in de roerbak, maar na deze ontdekking blijven die voorlopig in de bak staan.

Heb de mini tussen wat planten in de tuin gezet, hoop op wat beschutting voor gulzige vogels en ga proberen deze bijzondere beesten te laten volgroeien. Ik wil ze niet in een glazen pot, daar zijn het er teveel voor.

Zo bijzonder, nog nooit zo'n vlinder in het echt gezien, die MM blijft elk jaar verbazen.