Community / Algemeen
Hoe dan...
Wilde vandaag wat wortel oogsten voor in de roerbak, maar na deze ontdekking blijven die voorlopig in de bak staan.
Heb de mini tussen wat planten in de tuin gezet, hoop op wat beschutting voor gulzige vogels en ga proberen deze bijzondere beesten te laten volgroeien. Ik wil ze niet in een glazen pot, daar zijn het er teveel voor.
Zo bijzonder, nog nooit zo'n vlinder in het echt gezien, die MM blijft elk jaar verbazen.