Community / Algemeen
Help je mee?
Ben je al een poosje MM-er, dan weet je dat wel. Maar blijkbaar is dat dus nog lang niet voor iedereen duidelijk en dat wil ik veranderen.
Da's een van de redenen waarom ik nu onze tuin omgooi, maar ik kan jouw hulp ook goed gebruiken. Want als jij bijhield wanneer je begon met een bak en hoe die er na een of meerdere maanden uitzag, dan hoor ik heel graag je ervaringen. Liefst met foto’s :-).
Je kunt hieronder reageren, maar het is makkelijker als je daarvoor een aparte post maakt. Dan kunnen anderen daar ook op reageren.
Ik vertel erover in de nieuwsbrief die ik net stuurde. Samen met nog wat andere onderwerpen.
Alvast super bedankt!
PS: Krijg je de mails nog niet? Je kunt je hier opgeven. De bijbehorende nieuwsblog vind je hier.