Community / Algemeen

Frisse veldsla….

…..in het vroege ochtendzonnetje, is dat nou niet mooi!

Het is genieten om te zien, hoe groentes - die begin oktober zijn gezaaid - nu zo goed door gaan groeien.De wintersla is een topper, en ook de bindsla staat binnenkort op het menu.Heerlijk!