Community / Algemeen
Doe je ook mee met Samen Starten op 1 maart?
Ik ben al druk bezig met het verzamelen van foto’s en ideeën, maar er kan altijd meer bij.
Dus: heb jij een supermooie foto van jouw MM van vorig jaar? Post ‘m dan hieronder, misschien kan ik 'm dan nog meenemen in de volgende mail. Wie weet hoeveel nieuwe MM-ers we daarmee inspireren 🙂 Alvast super bedankt!
Jelle