Community / Algemeen

Doe je ook mee met Samen Starten op 1 maart?

Nu even zon, maar vanochtend kwam het met bakken uit de hemel. En geef toe: deze kale en rommelige bakken nodigen ook niet echt uit om al iets in de tuin te doen. Maar wedden dat ik er het komende jaar weer veel uit ga oogsten en dat ze over een paar maanden weer vol staan met oogstbaar groen? In de komende week starten we met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Ik hoop dat jij ook (weer) meedoet. 

Ik ben al druk bezig met het verzamelen van foto’s en ideeën, maar er kan altijd meer bij. 

Dus: heb jij een supermooie foto van jouw MM van vorig jaar? Post ‘m dan hieronder, misschien kan ik 'm dan nog meenemen in de volgende mail. Wie weet hoeveel nieuwe MM-ers we daarmee inspireren 🙂 Alvast super bedankt! 
Jelle