Community / Algemeen
De MM-mix blijkt ook een heerlijk bedje voor de kat...
Begin februari begonnen met de Makkelijke Moestuin. Voorheen wel het een en ander geprobeerd qua moestuinieren, maar dat gaf nooit echt goed resultaat. Dus dit jaar moest ik er ook aan geloven!
Inmiddels komen de zaailingen al mooi op en heb ik vandaag wat experimentjes gestart (aardappelen in een kratje en aardbeien in een MM Mini en gewone bloempot, om de verschillen te zien).In het boek zegt Jelle weliswaar dat je beter pas kunt beginnen met afwijkende projectjes zodra je de basis onder de knie hebt, maar ik was eigenwijs 😅.