Community / Algemeen

Augustus; Oogst maand! 😋

Ik heb er bijzondere “tuinhulpjes” bij…😊 ; Spits muisjes..; het blijken geen knaagdieren te zijn maar slakken en zaden eters!!! En …. ze blijken beschermd te zijn…😳 Ze graven steeds op een andere plek kleine holletjes in mijn bakken… Ik heb ze lange tijd beschuldigd van groenten vraat maar blijkbaar zijn dat dan dus toch de mussen en duiven…🤔
Ik kijk het nog maar een poosje aan….😊
Helaas flink wat tomaten planten moeten ruimen wegens Tom. ziekte 😞 maar ondanks dat toch genoeg om te oogsten..👍😊 Blij mee..😍😋
🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌻🌱