Community / Algemeen

Airpotjes versus gewone potjes

Ik heb beide zakjes van hele struiktomaat en mini trostomaatjes uitgezaaid onder het motto "daar maak ik nog wel iemand blij mee". Omdat ik niet genoeg airpotjes had ook wat reguliere gebruikt, en daar dan maar 2 in 1 potje gedaan. Ik moet nu toch echt constateren dat de plantjes in de gewone het tot nu toe echt beter doen dan de airpotjes 🤔 Eens kijken hoe het zich verder ontwikkelt.PS als er in omgeving Heerlen nog liefhebbers zijn: laat het me weten, ik doneer ze graag.