Community / Algemeen

Update van mijn MM bakken (mei 2021)

10 mei is mijn moestuinseizoen officieel begonnen! Na alle harde wind van afgelopen dagen was ik wel heel nieuwsgierig hoe het met mijn planten zal gaan. Ik ben heel blij te zien dat er al zoveel opkomt: test radijs, rucola, paksoi, kropsla, rood/witte biet, pluksla en koriander. De bonen gaan goed en willen het liefst dwars door de beker heen. In deze bak heb ik ook Dropplant Marinka (dropplant zaailing van haar gekregen - super lief). Volgens mij trekken de planten zich nergens wat van aan. Geef ze water, licht, de beste voeding en aandacht: groeien zullen ze! 
Ook mijn tweede MM Hero bak staat naast de eerste te pronken. Nu nog enkel gevuld met Oost Indische Kers Wil (omdat zij mij zo gastvrij bij haar thuis ontvangen heeft) maar komende week worden diverse vakken gevuld met paarse en oranje wortels, voorgekiemde en overheerlijke boterbonen (twee vakken), rode bieten en verschillende slasoorten. En ook niet te vergeten de zomergroenten klimcourgette en komkommers (nadat ze zijn opgekomen en afgehard). 
Ik sta met een grote glimlach hiervan te genieten!