Hitte Vandaag wordt het heet in het zuiden van Nederland: tot wel 31 graden! Check of je waterreservoir nog vol zit, of de mix nog vochtig is, geef je kwetsbare planten rond het middaguur schaduw en wacht met zaaien tot het weer wat koeler is.

Community / Algemeen

MM2021

Wauw, mijn 5e jaar alweer als MM-er!Ooit begonnen met een beetje sla in mijn roze hangbakken. Het jaar erop vrijwel alle MM-zaden aangeschaft en in een stenen bak gemoestuint. Het jaar daarop heeft vriendlief een bak van 90x120 op poten gemaakt met eenprovisorisch klimrek erbij. Toen ook mee gedaan met de testzaden! Vorig jaar heb ik een verrijdbare bak van 60x120 met klimrek gemaakt, en 4 mini's gekocht. Dit jaar is de bak op poten verlaagd en komt daar ook een echt MM-klimrek aan. In de mini's heb ik nu postelein, wintererwt, sugarsnap en veldsla. in de vaste bakken peultjes, rucola, bind- en kropsla. Voor aan het kiemen: basilicum en dropplant. Ik zie behalve wintererwt, pistelein en de eerste basilicum, nog niet heel veel verschijnen, maar geduld is een schone zaak! Ik kijk uit naar het weelderige groen 🌱