Community / Vragen

Zaaien in november in de kas?

Ik heb 3 moestuinvakken in de koude kas. De tomaten zijn gerooid en vraag mij af of ik daar bijv. nu nog sla of postelein of zo in kan zaaien. Heeft iemand ervaring met zaaien in november in de kas?